UA RU

RWS bank у Києві

Подробнее
ліцензія № 277

Інформація про банк RWS bank в Києві

Список відділень та філій RWS bank у м. Київ - адреси, телефони, графік роботи та розташування на карті, до якого часу працює банк. Легко знайти відділення, які працюють у вихідні дні (суботу чи неділю); банки, які обслуговують малий та середній бізнес

Для мешканців доступне оформлення онлайн заявки на послуги банку RWS bank:


Порівняйте умови акціонерне товариство RWS bank з іншими банками Києва: адреси найближчих відділень та послуги банку; ставки за вкладами, кредитами та картками, курс казахстанського тенге в обмінниках. Список банкоматів RWS bank в Києві, де здійснити платіж або зняти готівку. Якщо у вас є кредитна або дебетова картка RWS bank, ви можете цілодобово отримати мікрокредит онлайн.

Реквізити банку

Повна назва: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РВС БАНК"

Скорочена назва: RWS bank

ЄДРПОУ: 39849797

Корр.рахунок: 77426804026471000000

Юридична адреса: Київ м. Київ вулиця Введенська, будинок 29/58

Ліцензія НБУ №277

Адреси офісів Києва

  • Список відділень RWS bank
  • Киев, ул. Белорусская, 8
    Пн-Пт: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
  • Киев, ул. Введенская, 29/58
    Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
  • Киев, ул. Оранжерейная, 1
    Пн-Пт: 10:00-18:00, (касса: 10:00-17:30), Сб-Вс: выходной
  • Киев, ул. Прорезная, 6
    Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной
  • Киев, ул. Саксаганского, 96
    Пн-Пт: 09:00-18:00, касса: 09:00-17:00, Сб-Вс: выходной

Кращі пропозиції від банків Києва

Відгуки про банк RWS bank з Києва

Знаю цей банк достатньо давно, бо він поряд з додом часто користуюсь їх послугами. Дівчата на відділенні дуже приємні допомагають швидко вирішити хвилюючі мене питання. Обрала для себе найбільш вигідний депозит. Оформлення багато часу не зайняло Все сподобалося

Віка (Київ)
25.04.2025
Оцінка: 5

Закінчується строк дії картки, тому з ВЕЛИКИМ НЕБАЖАННЯМ довелося йти у відділення на Введенській, у Києві. Попереднє «спілкування» — з ошуканством з боку банку, відсутністю відповіді на заяву, використанням особистих даних і ще множиною «цікавого» — спонукали до відпускання ситуації та очікування строку закінчення депозиту та виводу грошей з банку. Але — довелося йти отримати картку (. Визнаю, настрій був не найкращій — спілкування через чат-бот з ігноруванням з боку оператора, відсутність ввічливості та відповіді…У банку заяву надали швидко, але інформація про оновлення паролю — «не відповідають, зачекайте». Зауважу, в мене робочий день. На моє питання — коли очікувати новий пароль отримала відповідь від начальника відділення — Вас же обслуговують. Далі — сюр: мені начальник відділення банку!!! каже: «Ви така гарна зовні, але гнила зсередини». Отак. На зауваження, що від їхнього банку в мене лише негативні емоції і я чекаю лише можливості забрати свої (чесно зароблені!!!) гроші вислухала сентенції, які в цілому можна звести до «ти кака, ми бідні овечки, яких ти ображаєш». Чесно попередила, що буду шукати можливості поспілкуватися з Андрієм Пишним. Відгук пишу, щоб у клієнтів, яких чекатиме таке неадекватне обслуговування, не склалося враження, що вони винні у негативі у свою сторону. НІ, ЦЕ ПОЛІТИКА БАНКУ. А взагалі — краще оминати цей банк десятою дорогою. З жахом очікую моменту, коли треба буде забрати гроші, бо у відгуках вже прочитала, який це подекуди треш. Тому — готуюсь морально, залучатиму сестру — адвоката. І — ЛЮДИ — НЕ ХОДІТЬ В ЦЕЙ БАНК, є багато адекватних і нормальних банків. Бережіть свій час, нерви та гроші.

Вікторія (Київ)
25.04.2025
Оцінка: 1

Мала депозит у РВС. Він закінчився, гроші повернулися на картку (уточню, їхнього ж банку). Зауважу, що в інших банках, які цінують клієнтів, перед закінченням строку депозиту нагадують про це, і пропонують допомогу у разі бажання переукласти депозитну угоду. Це в пристойних та цивільних банках, але не тут (((. Вирішила доповнити суму та відкрити новий депозит. Зателефонувала на «гарячу лінію» (яка, до речі позиціонується на сайті банку як 24/7), але відповіді не отримала — хотіла зробити все вірно з підтримкою оператора. Написала у чат-бот із запитаннями, як краще поповнити картку з іншої своєї!!! картки. Відповіли, що переказом чи через IBAN. Зауважу, без деталей і докладної відповіді на питання. ЩОДНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ЩОДО ВАРТОСТІ ТАКИХ ПОСЛУГ НІ В ЛИСТУВАННІ, НІ З ПОСИЛАННЯМ НА САЙТ, НЕ НАДХОДИЛО. В результаті перевела велику суму через IBAN, вдень відкрила у відділенні депозит. Процес відкриття заслуговує на окрему розповідь, бо ТАК ДИВНО в жодному банку мене ще не обслуговували. В результаті виявилося, що зняли комісії в розмірі 2000 грн за переказ МОЇХ коштів на МІЙ депозит. Підкреслю, що жодного разу не звучала інформація, що це платна послуга, на сайті (після всього) інформацію знайти не вдалося. Після скандалу УСНО пообіцяли виправити ситуації, а одночасно дзвінком з головного офісу пообіцяли розібратися і вибачилися (вибачення вартістю 2000 грн)))). Поки що нічого не зроблено, йдуть відписки. КАТЕГОРИЧНО НЕ РАДЖУ ЦЕЙ БАНК. Доповню чи виправлю цей відгук за результатами розгляду моєї скарги.

Вікторія (Киев)
25.04.2025
Оцінка: 1

Найбільші банки Києва

за кількістю відділень